انتخاب
 
My Life
سلام.به وبلاگ من خوش آمدید.. امیدوارم لحظات خوبی داشته باشید...(نظر یادتون نره)
"انتخاب" دشوارترین لحظات برای انسان است. وقتی لحظه ی انتخاب فرا میرسد، وسوسه ها تردیدها هم به سراغ تو می آیند و آن جلوه ای را که در یک برق حقیقت دیده ای ، از نظر و نگاهت محو میسازد. "چگونه بودن" یکی از همین انتخاب های دشوار است. شخصیت تو در گرو همین تصمیم ها و برگزیدن هاست.این تویی که خمیرمایه "هستی" خود را، بادو دست انتخاب خویش، شکل میدهی و میسازی. یک شب در خلوت خویش، رو به آیینه حقیقت بنشین و باخودت ، بی واسطه و بی ریا سخن بگو. تو کیستی؟ چیستی؟ کجایی؟ چه میکنی؟ چگونه ای؟ تو مختاری، پس ناچار باید انتخاب کنی. بزرگی آدمها به بزرگی انتخاب های آنهاست. تومیخواهی بزرگ باشی یا کوچک وحقیر؟! امید دلهای دیگران باشی یا ناامیدکننده ی امید دیگران؟! می خواهی سرپناه و تکیه گاه دیگران باشی یا ویرانگر زندگی آنان؟! می خواهی چشمهایی که به تو مینگرند سرشار از عشق و محبت باشد یا مملو از کینه و نفرت؟! ... این دیگر با خود توست. اما این راهم بدان که انتخاب های تو همواره با توست، تا ابد، تا همیشه!! پس بکوش بهترین را برگزینی و در کمال آنچه هستی بهترین باشی!! (گامی در مسیر)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
دو شنبه 26 فروردين 1392برچسب:, :: 11 بعد از ظهر
raha

درباره وبلاگ


ما پیغام دوستیمان را با دود بهم میرسانیم... نمیدانم آنسو برای تو تکه چوبی هست یا نه... من اینجا جنگلی را به آتش کشیده ام...!!
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان My Life و آدرس kolbekochak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 38
بازدید کل : 39805
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1